Re: debian 11 webdav lent

Hola,
Doncs de moment debian 11 + gnome sembla que funciona bé! he descobert
de passada gnome flashback que té aparença de gnome 2.0 (oh yeah!) i
s'assembla molt més a cinnamon i windows de tota la vida. És més lleig
però què hi farem tu!

Doncs de moment problema resolt! :) merci per al mètode de depuració
d'aneguet de goma!
https://es.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9todo_de_depuraci%C3%B3n_del_patito_de_goma

[CLOSED]

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> del dia dj., 26
d’ag. 2021 a les 20:43: