Re: debian 11 webdav lent

Fins on jo sé, el client de NextCloud no munta cap unitat de xarxa sinó
que sincronitza el contingut d'una carpeta local.
Obrir la carpeta/directori i veure'n el contingut hauria d'anar igual de
ràpid en una carpeta sincronitzada que qualsevol altra.

Veig que als repositoris de Debian 10 hi havia la versió 2.5 del client
de NextCloud, i als repositoris de Debian 11 hi ha la versió 3.1 , que
canvia bastant en l'aparença de gestió.
Però l'he provat i no sembla canviar res en la tècnica de sincronització.

Comprova que altres directoris del mateix ordinador es llisten igual de
lents amb un contingut equivalent.

El 25/8/21 a les 13:33, Blackhold ha escrit:

--
Narcis Garcia

--