Re: debian 11 webdav lent

Hola,

Podries debugar la connexió dels clients Debian 11 utilitzant curl en
aquelles maquines. Així podries descartar que sigui el davfs o el gvfs
de Debian 11 els que tenen algun cosa que fa q vagin lents. Un exemple
de crida curl contra NextCloud seria:

curl -i -X PROPFIND --user 'usuari:pass' -v
'http://foo.tld/remote.php/dav/files/usuari/' --upload-file - -H
"Depth: 1" <<end
<?xml version="1.0"?>
<a:propfind xmlns:a="DAV:">
<a:prop><a:resourcetype/></a:prop>
</a:propfind>
end

Això et retornaria el listat d fitxers de la carpeta d l'usuari que
demanis. Si funciona sense lentitud almenys sabràs que el problema no
es la comunicació entre el teu server i els clients, sino alguna cosa
del client d WebDav que fas servir a Debian11.

Salutacions,
Jordi
--
Para ser realmente grande, hay que estar con la gente, no por encima de ella.