Re: debian 11 webdav lent

Hola,
responc entre línies

Missatge de R. Sicart <roger.sicart@gmail.com> del dia dj., 26 d’ag.
2021 a les 15:14:

> Bones,
>
> I les rutes de xarxa són les mateixes? Tant debian 10 com debian 11 fan servir IPv4 o IPv6 per connectar-se al nextcloud webdav?

Estan els equips a la mateixa xarxa, tinc 3 debian 10 i 5 debian 11,
el comportament és el mateix per a tots (debian 10 ok, debian 11
lent).

> [...]
>
> Mai he fet servir nextcloud, llegint en diagonal veig que podria ser una sobreutilització de la base de dades per php, problemes de IOwait, etc. El que em sorprèn O_O és que des dels clients debian 10 no tinguis el problema. Podria ser una questió de cache local existent als debian 10, però inexistent als debian 11?
>
> Els paquets relacionats amb webdav/nextcloud instalats als clients debian 10 i debian 11 són els mateixos?

Estic per provar un altre entorn d'escriptori, cinnamon utilitza nemo
com a navegador de finestres i al no haver-hi cap client específic
instal·lat al sistema (només llibreries), entenc que el client de
webdav va incorporat al navegador de finestres, per a això he provat
davfs2 a la debian 11 però he descartat seguir anant per aquest camí
perquè encara era més lent que amb el navegador de finestres de
l'entorn d'escriptori. En unes hores provaré per exemple gnome a
debian 11 per veure quin n'és el comportament.

Altres proves que he fet ha sigut canviar el servidor de nginx a
apache al servidor de nextcloud, el comportament és el mateix. Vull
provar també de pujar el servidor a debian 11, tot i que espero que el
resultat em torni a dur a que el problema està a les debian 11.

> Salut i sort amb la recerca.

Gràcies, viam si ho trobo...