Re: debian 11 webdav lent

Bones,

I les rutes de xarxa són les mateixes? Tant debian 10 com debian 11 fan servir IPv4 o IPv6 per connectar-se al nextcloud webdav?

D'altra banda, pel que veig, sembla un problema que li passa a més gent. No sé si amb el mateix setup que tu fas servir però en tot cas no sembla un problema nou:  https://duckduckgo.com/?q=nextcloud+webdav+slow&t=fpas&ia=web

Mai he fet servir nextcloud, llegint en diagonal veig que podria ser una sobreutilització de la base de dades per php, problemes de IOwait, etc. El que em sorprèn O_O és que des dels clients debian 10 no tinguis el problema. Podria ser una questió de cache local existent als debian 10, però inexistent als debian 11?

Els paquets relacionats amb webdav/nextcloud instalats als clients debian 10 i debian 11 són els mateixos?

Salut i sort amb la recerca.
--

R. Sicart