Re: debian 11 webdav lent

Amb tcpdump no veig excessives diferències, els ports més o menys són
els mateixos. Es genera molta informació per a cada connexió i tampoc
sóc capaç d'identificar massa les diferències entre els paquets
generats per una versió i altra de client de webdav.

He provat de muntar el webdav fent servir el paquet davfs2 i també, la
lentitud és extrema...

Què hi ha a debian 11 que no estigui a debian 10 que pugui estar
enlentint la comunicació?

Gràcies

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de R. Sicart <roger.sicart@gmail.com> del dia dc., 25 d’ag.
2021 a les 21:02: