Re: debian 11 webdav lent

Hola,
El servidor webdav no està en local. Els dos ordinadors estan a la
mateixa xarxa connectats per cable.

Tema DNS he provat de canviar els DNS a la que va amb debian 11 i
també definir el host del cloud a /etc/hosts i el comportament és el
mateix. He provat de desconnectar i connectar la unitat de xarxa en
cada canvi.

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Josep Lladonosa <jlladono@gmail.com> del dia dc., 25 d’ag.
2021 a les 18:29: