Re: Debian 11 estable en poques hores

Hola,

Pots utilitzar els binaris dels repos de Virtualbox per Debian Stable
amb la Debian Testing. Es a dir, que el repo "deb
http://download.virtualbox.org/virtualbox/debian buster contrib
non-free" et funcionarà amb bullseye i el pots utilitzar fins que
treguin el de la nova stable.

Fins aviat,
Jordi
--
Para ser realmente grande, hay que estar con la gente, no por encima de ella.