Re: Debian 11 estable en poques hores

2021-08-18, 01:46 (+0200); jordi P. escriu:
> He seguit amb un minipc Acer Veriton que tinc connectat per HDMI a una tv.
>
> M'he trobat que els drivers propietaris per la tarja nvidia "legacy-340xx"
> els han suprimit per alguna collonada de seguretat.
> Ara per força has d'utilitzar el nouveau, que en el meu cas funciona molt
> malament i no és comunica amb la tv.
>
> De fet la versió live de la 11 no arrenca amb aquesta maquina.
>
> M'ha costat moltes hores de tenir l'entorn gràfic funcionant.

Personalment, em plantejaria descartar Nvidia d'ara en endavant,
independentment de la qualitat del maquinari, i només utilitzar
components AMD o Intel, empreses que com a mínim tenen una política de
col·laboració amb els desenvolupadors de drivers de programari lliure.
El resultat és que les targetes d'AMD o Intel estan, generalment, ben
suportades pels drivers lliures inclosos en el kernel, contràriament al
que passa amb el maquinari de Nvidia.

Salutacions.