Re: Debian 11 estable en poques hores

El dt. 17 de 08 de 2021 a les 09:22 +0200, en/na Griera va escriure:
> A dissabte 14 d’agost 2021,  vàreu escriure:

> Jo, que soc un usuari "pelat", sense cap coneixement d'informàtica i
> que utilitzo Debian a la feina, sempre intento, per evitar-me
> problemes que poder després no sabré solucionar:
>
> - Fer una instal·lació nova conservant /home
> - Esperar a la versió XX.1
>
> però clar, això depèn dels coneixements de cadascun.
>
> Aprofito per agrair a tots els qui hi hagueu contribuit. Salut

Jo, a cada versió de debian el que feia era fer-ne una instal·lació
nova, així fas net, però després hi ha el problema de les
configuracions.

Aquesta vegada (bullseye) i l'anterior (buster), he fet una
actualització. En el cas actual, m'he trobat problemes ja que que
sortien paquets trencats i no els podia recuperar de cap forma,
finalment i no sé perquè, he pogut eliminar gnome i rygel, ja que el
problema era entre debian i debian-multimedia. Després em varen sortir
més de 500 paquets orfes i em feia pal eliminar-los, però ho vaig fer i
ara sembla que el tema paquets està controlat. Ara tinc diversos petits
problemes que suposo aniré reparant. Ahir per exemple vaig veure que no
tenia swap (la tinc encriptada) i va ser perquè misteriosament /dev/sda
va passar a ser /dev/sdb i a la inversa, avui tampoc tinc swap perquè
ara s'ha tornat a invertir /dev/sda-->/dev/sdb a /etc/fstab
/etc/crypttab , la swap es la única que no estava identificada amb la
UUID. Durant els propers dies ja veuré si es manté estable o va
canviant.

També veig que els paquets nut-monitor i KnutMonitor no estan
disponibles.

Salutacions

Jordi