Re: Debian 11 estable en poques hores

Hola,

Us escric ja des d'una Debian 11 escriptori xfce4 actualitzada des de Debian 10.10.
Ha conservat totes les dades del directori d'inici (/home/usuari); n'havia fet còpia prèviament per si de cas.

* Avisos que he tingut durant l'actualització (fitxers que podien quedar substituïts):

/etc/saned.d/canon_dr.conf
/etc/saned.d/dll.conf
/etc/saned.d/pixma.conf
/etc/samba/smb.conf
/etc/X11/app-defaults/XTerm
/etc/pulse/default.pa
/etc/grub.d/00_header
/etc/libvirt/qemu.conf

(els tres primers, qüestions d'una impressora multifunció; Samba: cal personalitzar. En tots els casos he instal·lat tots els dels mantenidors, és a dir, els nous; posteriorment els repassaré)

* Incidències que hi ha hagut en l'actualització:

- ntp: se substitueix per systemd-timesyncd. He instal·lat ntp de nou (m'he documentat i ntp és més precís), acció que desinstal·la aquest timesyncd.
- qemu en libvirt: la visualització d'una màquina virtual - Windows 10- no funcionava (tenia Pantalla servidor VNC). L'he canviada com la resta de màquines virtuals a servidor spice amb adreça valor per defecte de l'hipervisor.

Salut!
Josep

On Sat, 14 Aug 2021 at 23:58, Eduard Selma <selma@tinet.cat> wrote:
El 12/8/21 a les 22:35, alex@probeta.net ha escrit:
> Bona calorosa nit,
>
> Sembla que tindrem nova Debian estable aquest dissabte, 14 d'agost, en
> unes hores.
>
>     https://wiki.debian.org/ReleasePartyBullseye
>
> He posat unes cervesetes a la nevera per celebrar-ho. Brindaré Per la
> nova Debian, pels/les Debian developers, i per tota la comunitat
> especialment vosaltres.

- JA LA TENIM AQUÍ. Afanyeu-vos, ara encara les descàrregues van a bona
velocitat.

Salut i gràcies a tot l'equip de Debian

        Eduard Selma.

Salutacions...Josep