Re: Alternativa lliure a Dropbox/Dribe: syncthing? nextcloud?

Aleshores entenc que el Syncthing va molt bé per a fer la part essencial
del què fa el Nextcloud amb les carpetes d'un mateix (del propi compte
d'accés), però pel què comentes no es podria assignar unes carpetes a un
grup d'usuaris o que un usuari comparteixi alguna cosa seva. Correcte?

El 28/7/21 a les 11:34, Conrad Pueyo ha escrit:

Narcis Garcia