Re: Signatures digitals per una ILP (la del Montseny, però podria ser qualsevol altra)

[mode ironia ON]

Que s'utilitzin les eines i protocols de la UE és molt armoniós, però
antieconòmic i no respecta la diversitat cultural.
Que cada estat, o fins i tot cada comunitat o municipi, elabori el seu
propi sistema desenvolupa un fet diferencial que incrementa les
relacions locals. A més, si s'externalitza el desenvolupament, es
contracten empreses «locals» que creen llocs de treball, i així el
pressupost es gasta en reactivar l'economia d'uns quants.

Aquí tenim IdCat, híbrids per a mòbil, certificats (possiblement x.509)
de diversos emissors, i una bona promoció de l'esport d'anar i tornar a
diferents finestretes per a saber si ho has fet bé o no.

Amb això de les consultes o ILP, a més a més, la falta d'harmonització
permet que, si una moguda és confusa, no n'hi hagi prou amb aplicar una
«regla general» o les resolucions d'un tribunal clar, sinó que es pugui
escombrar cap aquí o cap allà segons el bon criteri de la política local.

[mode sarcasme OFF]

El 27/7/21 a les 21:19, Joan ha escrit:

--
Narcis Garcia