Re: Alternativa lliure a Dropbox/Dribe: syncthing? nextcloud?

Tinc experiència amb NextCloud, que utilitza WebDAV com a protocol.
NextCloud funciona a base d'extensions, de manera que el pots deixar
bastant «pelat» per a què només es dediqui a la sincronització de carpetes.
El servei de Nextcloud es pot instal·lar com una aplicació web qualsevol.

Veig que a Debian hi ha paquets per a escriptori tant de Nextcloud com
de Syncthing. M'agradaria llegir opinions de qui hagi treballat amb
Syncthing, perquè no sé si té els mateixos avantatges que Nextcloud, o
més o el què.

Coma a alternativa a això, per a compartir carpetes en línia i sense
còpia, sempre he utilitzat sshfs amb l'assistent «aumonet». Amb això,
els gigabytes no estan replicats a cada equip, la configuració al
servidor és escassa, però per Internet por anar lent si s'utilitza
telefonia mòbil.

Narcís.

El 27/7/21 a les 19:14, Joan ha escrit:

--