Re: Us de la xarxa

Això de l'atop em sembla molt interessant, perquè altres vegades he
volgut fer això: esbrinar procesos desmadrats, però que tenen un
desmadre puntual.

Ara he provat el Nethogs, que comenta en Roger a l'altre missatge, i
com que he vist que la descarrega massiva (uns 600Mb quan obro la meva
sessió) es fan en començar (i després ja no), a la propera arrencada em
posaré a fer un nethogs a veure:

https://www.maketecheasier.com/process-using-excessive-bandwidth-linux/

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Sat, 17 Jul 2021 20:35:01 +0200
Eloi <entfe001@gmail.com> va escriure: