Re: Us de la xarxa

Hola

He trobat aquesta pagina que presenta varies opcions:

https://www.binarytides.com/linux-commands-monitor-network/

Jo diria que amb iptraf o nethogs pots obtenir l'informació que vols.

Si no vols instal.lar res d'això, amb netstat o ss pots obtenir la llista de connexions de xarxa, que pots filtrar amb l'adreça IP del teu mobil, i veure'n alguns detalls.

Bon diumenge !
--

R. Sicart