Re: Us de la xarxa

Per cert, el que vull saber és quina aplicaciódel meu portàtil (debian)
està consumint MASSES dades de la connexió que li està servint el meu
mòbil.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Sat, 17 Jul 2021 19:15:05 +0200
Joan <arbocenc@calbasi.net> va escriure: