Re: consulta unattended-upgrades

A dimecres 02 de juny 2021,  vàreu escriure:

> Hola,
>
> No sé si aquesta pregunta vorejaria l'offtopic, però per si de cas us la
> faig. A la feina i fins i tot a casa, a totes les meves màquines debian
> i ubuntu faig servir sempre unattended-upgrades. Particularment en
> aquelles que tenen accés a l'exterior (servidors i tal). Per mi és una
> eina d'actualització de seguretat ràpida i potent. Però estic llegint a
> grups de Telegram, i en alguna opinió d'algun company, que
> unattended-upgrades mai, que les actualitzacions a mà.
>
> No acabo d'entendre què tenen en contra, que no se'ls hi actualitzin
> [...]

Jo, usuari vulgar i de perfil molt baix, ho tinc activat en els diferents ordinadors. Per mi és un tema de seguretat que preval per sobre d'altres consideracions. No tenir instal·lades les actualitzacions de seguretat pot portar a ensurts. Fa unes setmanes vaig obrir i connectar a Internet un ordinador que feia uns anys que no obria (¿un? ¿dos? ¿tres?). Tenia instal·lat una versió del firefox vulnerable (no s'havia actualitzat) i em van pispar el fitxer amb totes les contrasenyes desades. Per sort, totes banals: no en deso cap crítica. Però l'ensurt no te'l treu ningú.

Records.