Re: consulta unattended-upgrades

El dc. 02 de 06 de 2021 a les 07:36 +0000, en/na xavi va escriure:
> Hola,
>
> No sé si aquesta pregunta vorejaria l'offtopic, però per si de cas us
> la
> faig. A la feina i fins i tot a casa, a totes les meves màquines
> debian
> i ubuntu faig servir sempre unattended-upgrades. Particularment en
> aquelles que tenen accés a l'exterior (servidors i tal). Per mi és
> una
> eina d'actualització de seguretat ràpida i potent. Però estic llegint
> grups de Telegram, i en alguna opinió d'algun company, que
> [...]
La meva opinió: trobo que si les coses es fan massa automàticament, en
perds una mica el control. Jo abans em trobava que algunes coses no
funcionaven com ho havien fet fins cert moment i és perquè alguna cosa
s'havia actualitzat i alguna petita cosa funcionava de forma diferent.
Els programes tampoc han d'estar "extremadíssimament configurats"
perquè quelcom paràmetre deixi de funcionar o hi hagi nous paràmetres
que facin coses noves. I això sense parlar d'actualitzacions prou
importants ... Per això soc partidari de que el sistema m'avisi si hi
ha actualitzacions però soc jo qui decideix quan fer-les.

salutacions

Jordi.