/ plena

Bon dia, de cop i volta m'he trobat amb un problema prou important i no
m'ensurto.

Com veieu en aquestes dues linies, hi ha poques hores de diferència
entre les dues.

/dev/sda1       110G   33G   72G  32% /

/dev/sda1       110G  100G   4,1G  97% /

La veritat que que la segona arribava al 100% d'ocupació però he
netejat /var/log /tmp i s'ha quedat així, però no trobo de cap manera
els fitxers que sobren ara. En tot cas no seran fitxers massa grans
però segurament si que hi haurà mols, però no els trobo.

Dins del sistema de fitxers, hi tinc diverses particions:

La /dev/sda5  /home al 43%
la /dev/sdb3  /home/usuari_1 al 61%
la /dev/sdc1  /home/usuari_2 al 24%

Penso si el sistema s'estarà fent un lio amb els usuaris, els nous van
a parar a /home i usuari_1 i usuari_2 cada un te una partició pròpia.

L'arrel / és ext4 i abans de reinstal·lar preferiria trobar el problema
i esborrar tot el que hi ha on no ha de ser, gracies.

Jordi