Re: La censura vinculada a l'espionatge de Google

Els antivirus escanegen els executables i en busquen una "firma". No sé si és un hash de tot el binari, crec que per cada cas li busquen trets identificatius. Molts cops envien comprimits amb una contrasenya que posen al mail per aleatoritzar l'adjunt.

Això dit, la posició de Google superpaternalista i idiotitzadora de " ja et protegeixo jo dels dolents" i de directament rebutjar els correus, em sembla cínica i autoritària.

N'hi hauria prou mostrant un avís explicant això, però és clar, segons Google "la gent és tonta".