Re: La censura vinculada a l'espionatge de Google

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 21/4/21 a les 21:51, Orestes Mas ha escrit:

> El 21 d’abril de 2021 20:21:01 CEST, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:

> Vejam, no ho acabo d'entendre: les dades xifrades anaven com a fitxer adjunt o en ASCII delimitat?
>
> Aquesta política de rebutjar correus amb adjunts, per lamentable que sigui, podria estar motivada per minimitzar la propagació de virus. Si és així, en el primer cas podria ser acceptable, però en el segon cas l'hauria de deixar passar.
>
> Orestes.

Per a no embolicar l'altra persona en qüestions de PGP, ho vaig adjuntar
en format .7z

Què és el què és acceptable de la intervenció de les comunicacions o de
la vulneració de drets constitucionals de la persona?
Hi ha alguna opció al webmail de Google per a Prevenir [Sí] [No]
d'adjunts xifrats?

A Juana I de Castilla també la van tenir tancada i vigilada pel seu bé
https://es.wikipedia.org/wiki/Juana_I_de_Castilla#Encierro_en_Tordesillas

Narcís