Re: La censura vinculada a l'espionatge de Google

El 21 d’abril de 2021 20:21:01 CEST, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
>He intentat donar dades bancàries a un company per a què fes una
>contribució dinerària al GiLUG. Però l'he escrit a un compte de Gmail,
>les dades les he xifrat.
>
>Immediatament he rebut el rebuig de Google per la seva política
>d'inseguretat;
>https://support.google.com/mail/?p=BlockedMessage
>
>Convido tothom a què reflexioni si realment és fonamental per a la vida
>de cadascú, subscriure serveis amb aquesta gent.

Vejam, no ho acabo d'entendre: les dades xifrades anaven com a fitxer adjunt o en ASCII delimitat?

Aquesta política de rebutjar correus amb adjunts, per lamentable que sigui, podria estar motivada per minimitzar la propagació de virus. Si és així, en el primer cas podria ser acceptable, però en el segon cas l'hauria de deixar passar.

Orestes.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.