Re: pregunta: claus usuaris/es Debian

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 20/4/21 a les 7:28, fadelkon ha escrit:
> El 19 d’abril de 2021 22:36:57 CEST, "Àlex" <alex@probeta.net> ha escrit:

> Si ho necessites, aquesta infografia potser t'ajuda a acabar d'entendre com funcionen les claus PGP en el correu. https://static.fsf.org/nosvn/enc-dev0/img/es/full-infographic.png

Aqui un parell de videos que ilustren molt bé el mètode de la clau
pública i la privada:
www.youtube.com/watch?v=GSIDS_lvRv4
www.youtube.com/watch?v=AQDCe585Lnc

Fixeu-vos en els gràfics i no us caldrà entendre gaire l'anglès.

> Si fas servir el client de correu thunderbird, aquí tens un punt d'entrada a com fer-te una clau, signar correus, publicar la teva clau, etc.
>
> https://support.mozilla.org/en-US/kb/openpgp-thunderbird-howto-and-faq#thunderbird:linux:tb78
>
> Si fas servir webmail, hi ha una extensió del firefox però no n'estic al dia i no recordo com es deia.

Crec que és millor desaconsellar l'ús de PGP/GPG amb un Webmail, ja que
això permet pensar a l'usuari/a en la comoditat de carregar la seva clau
privada al Webmail, o que no sàpiga quan ho fa bé i quan no.