Cerques amb YaCy

He provat aquest programari que va esmentar Fadelkon, i em funciona.
https://ca.wikipedia.org/wiki/YaCy
-> Web oficial
--> Download
---> YaCy for Linux and other OS
----> Desempaquetar i executar el «startYACY.sh»

Per a participar a la xarxa, he adreçat el port TCP/8090 d'Internet a
l'ordinador.
Pels resultats que em dóna, veig que estan alimentats segons d'on són la
majoria de participants. Suposo que, com més participants hi hagi en
català, millor resultaran les cerques en aquesta llengua i per a les
pàgines locals.

La forma d'implementar-se i utilitzar-se té gran similitud amb el
programari de Freenet.
https://es.wikipedia.org/wiki/Freenet
Té configuracions i prestacions de funcionament que tenen similitud amb
el Gigablast.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gigablast

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't