Re: pregunta: claus usuaris/es Debian

El 20/4/21 a les 10:12, Alex Muntada ha escrit:
Que hagis rebut els correus pot voler dir que estàs subscrit a
alguna llista (segurament debian-vote). Si mires les capçaleres
dels correus amb la convocatòria de les votacions en trobaràs una
anomenada List-Id que és la que identifica la llista on s'ha
lliurat el correu.

També s'envien les convocatòries a debian-devel-announce, on jo estic subscrit i és per la via on les rebo. Els resultats finals es publiquen a les dues llistes ja mencionades i també a debian-project