Re: pregunta: claus usuaris/es Debian

El 19/4/21 a les 22:36, Àlex ha escrit:
Bones,

tinc una compte d'usuari Debian asociada a aquesta adreça de correu.

Aquests dies em van arribar un parell de correus electrònics de Debian
sobre votacions, i quan vaig responde per participar a una de les
votacions, el meu missatge va ser retornat per que no anava signat amb
una clau que m'identifiqués (-o això vaig entendre-).

He estat buscant, però encara no sé a on haig de penjar aquesta clau
pública. Vosaltres sabeu?

Salutacions

     Àlex

Per poder votar has de ser Debian Developer (no sé si és el teu cas, no és el meu però em consta que sí el d'altres membres de la llista que t'ho podran explicar millor).

Si ho ets, ja hauries de tenir una clau al directori de Debian i és la que hauries de fer servir per votar.

Si no ho ets (o si no saps què és, és que no ho ets ;-)), aleshores estàs com jo, només subscrit a la llista de debian-general però sense dret a vot.