Re: pregunta: claus usuaris/es Debian

El 19 d’abril de 2021 22:36:57 CEST, "Àlex" <alex@probeta.net> ha escrit:

Si ho necessites, aquesta infografia potser t'ajuda a acabar d'entendre com funcionen les claus PGP en el correu. https://static.fsf.org/nosvn/enc-dev0/img/es/full-infographic.png

>He estat buscant, però encara no sé a on haig de penjar aquesta clau
>pública. Vosaltres sabeu?

Si fas servir el client de correu thunderbird, aquí tens un punt d'entrada a com fer-te una clau, signar correus, publicar la teva clau, etc.

https://support.mozilla.org/en-US/kb/openpgp-thunderbird-howto-and-faq#thunderbird:linux:tb78

Si fas servir webmail, hi ha una extensió del firefox però no n'estic al dia i no recordo com es deia.

>Salutacions

Salut

Hola!