Re: Privadesa de les dades en GMail

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 19/4/21 a les 19:47, Orestes Mas ha escrit:
> El dilluns, 19 d’abril de 2021, a les 18:42:08 CEST, Aleix Vidal i Gaya
> va escriure:
>
> Disculpeu que m'hi fiqui, però és la segona vegada que veig escrit en
> algun lloc que la G Suite per Educació es paga, i voleu dir que és així?
> Sóc mestre a educació primària, i molts centres tenen la suite de Google
> per educació de forma gratuïta, altra cosa és que quan compren
> Chromebooks paguen les llicències de Google per poder-los gestionar
> centralitzadament.
>

> No sé si en l'àmbit universitari és diferent, si en tractar-se de més
> [...]

ja condueix a l'engany (camisa aixecant-se)

NO-IM-POR-TA allò que hagi acordat la UPC amb Google: A l'usuari se li
presentarà per aquí i per allà l'acceptació plena de condicions del
servei que haurà d'acceptar, i en qualsevol context es farà extensiu
allò que l'alumne hagi estat obliga/da a acceptar bé sigui amb el
telèfon o bé sigui perquè ha premut un enllaç de la UPC cap a Youtube.

És com si una institució de l'antiga Roma pactés prèviament amb els
lleons les condicions de les mossegades als condemnats.

Narcís Garcia