Re: (deb-cat) Desfragmentacio de l'arrencada

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 24/2/21 a les 11:16, Jordi Miguel ha escrit:

> Hola,
>
> Almenys existeix una eina que fa el que està buscant el Narcís, es diu
> e4rat i pots trobar informació al wiki de ArchLinux[1]. Tanmateix
> l'eina original va quedar una mica "abandonada" i el projecte més
> actiu és un fork que es diu e4rat-lite [2]
> Si ho proves ja ens comentes l'experiència, i si la feina de muntar
> aquestes coses val la pena per estalviar-se comprar un SSD per un
> sistema antic. Amb el preu d'un SSD avui dia sembla difícil de
> justificar el temps per configurar i mantenir aquestes artesanies,
> [...]

Per aquí va la cosa.
A veure quan aconsegueixo aprofitar-lo, i aconseguir després
utilitzar-lo de forma una mica pràctica.

Aquest tema m'ha revingut ara per aquest conversa sobre les arrencades
de CD/DVD:
https://lists.debian.org/debian-live/2021/02/msg00032.html