Re: Validacions de formularis PDF per internet

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 18/2/21 a les 17:29, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
> Bones,
>
> El 18/2/21 a les 13:39, Toni Mas Soler ha escrit:
>
> intentaré fer el backport quan surti per bullseye.

> El driver del DNIe és opensource i està a github. Jo no patiria. Però,
> per exemple, per la targeta de la UPC cal el driver privatiu de gemalto.

> Uau, si us plau explica la solució. Jo crec que l'autofirma amb els
> certificats de la DGP no funciona en GNU/Linux ni en MacOS. Si a tu et
> funciona, com ho has fet?

No sé si parleu de quelcom equivalent (DGP), però jo a tothom li
recomeno que el certificat digital l'obtingui a través de fnmt.es , per
raons de neutralitat tecnològica i amplitud de cobertura.