Re: Validacions de formularis PDF per internet

Hola.
Doncs no sé trobar el font. Si pots passar la URL t'ho agrairé.

Sembla que l'Autofirma (1.6.5) arrossega la biblioteca de OpenSC, que tinc configurada al Firefox. Entenc que per això a mi em va funcionar de seguida que vaig corregir OpenSC. M'ho heu fet tornar a provar, però sí. Certifico que puc firmar amb l'Autofirma.
(https://github.com/ctt-gob-es/clienteafirma/issues/145)
(https://github.com/OpenSC/OpenSC/pull/2109)

Crec que va ser a novembre o desembre que va entrar a Bullseye.

Per a login faig servir libpam-pkcs11. No sé si aquest cap de setmana tindré temps. Però intento tenir una petita píndola per d'aquí a 15 dies. Adverteixo, ho tinc muntat per accedir a consoles tty (en sóc molt fan :-)). La trampeta és que ho tinc configurat perquè per alguns usuaris se'ls activi la seva sessió gràfica automàticament.

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950

Sent with ProtonMail Secure Email.