Re: Instal·lació IDCAT

El 17/2/21 a les 14:59, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:

Acabo d'aconseguir un certificat IDCAT en clauer USB. Al seu interior només hi ha una carpeta amb un únic fitxer (binari) que té com a nom el meu NIF i l'extensió ".p12" (potser de pkcs?). Evidentment, el meu Sistema Operatiu (Debian Buster, Stable) no té aquesta extensió associada a cap aplicació. Per la xarxa he trobat indicacions referides a Ubuntus (obsolets, d'altra banda) que recomanen instal·lar unes determinades biblioteques, que potser no seran les adequades per a Buster.

Les indicacions al web de IDCAT també es refereixen a Ubuntus antics, i no em resulten de gaire ajuda.

Eduard,
Configuració dels certificats

Al Firefox:
Preferències -> Privadesa i seguretat -> Certificats -> Mostra els certificats

A la pestanya Entitats cal afegir si no hi és:

- Cal afegir exactament què?

I també cal seguir aquesta pàgina per carregar els certificats de l'AOC:
https://www.aoc.cat/knowledge-base/claus-publiques/
En concret:
https://www.aoc.cat/wp-content/uploads/2020/08/2020_arxiucp.zip.
I donar-li confiança màxima.

Després:
Preferències -> Privadesa i seguretat -> Certificats -> Mostra els certificats

Els teus certificats, importa.

- Ara hi veig el que diu la captura adjunta.
No sé si és aquest el certificat.

Mercès per l'ajuda,

		Eduard Selma