Re: Instal·lacuó IDCAT

El 17/2/21 a les 13:44, Eduard Selma ha escrit:
Perdoneu que us faci una pregunta que segurament té una resposta òbvia, però preferiria que la contestés algun usuari de Debian i no d'un altre S. O.

Acabo d'aconseguir un certificat IDCAT en clauer USB. Al seu interior només hi ha una carpeta amb un únic fitxer (binari) que té com a nom el meu NIF i l'extensió ".p12" (potser de pkcs?). Evidentment, el meu Sistema Operatiu (Debian Buster, Stable) no té aquesta extensió associada a cap aplicació. Per la xarxa he trobat indicacions referides a Ubuntus (obsolets, d'altra banda) que recomanen instal·lar unes determinades biblioteques, que potser no seran les adequades per a Buster.

Les indicacions al web de IDCAT també es refereixen a Ubuntus antics, i no em resulten de gaire ajuda.

Eduard,

Configuració dels certificats

Al Firefox:

Preferències -> Privadesa i seguretat -> Certificats -> Mostra els certificats

A la pestanya Entitats cal afegir si no hi és:

I també cal seguir aquesta pàgina per carregar els certificats de l'AOC:

https://www.aoc.cat/knowledge-base/claus-publiques/

En concret:

https://www.aoc.cat/wp-content/uploads/2020/08/2020_arxiucp.zip.

I donar-li confiança màxima.

Després:

Preferències -> Privadesa i seguretat -> Certificats -> Mostra els certificats

Els teus certificats, importa.

Prova i ens dius.

Leopold

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia