Re: Validacions de formularis PDF per internet

Comento que si t'instal·les el certificat digital al M. Firefox,
aleshores l'aplicació Autofirma l'utilitza d'allà, i ja no cal connectar
un lector de DNI.

Ara he provat l'Okular a Debian 10 i, a diferència de l'Evince, informa
d'allò que dóna problemes. Per exemple, aquesta versió informa que no
admet formularis XFA.
Funciona molt bé, tot i que la versió 17 que porta el repositori de
Debian (buster) no inclou el tema de signatura digital.
A veure si entra per a Debian 12 i aleshores al repositori
bullseye-backports.

Una altra alternativa seria que el desenvolupador l'empaquetés pel seu
compte per a Debian 11 (bullseye), ja que molts l'aprofitaríem si
millorés la utilització dels PDFs elitistes de la GenCat.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't

El 17/2/21 a les 8:55, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit: