Re: Google Summer of Code - Política

Imagino que empreses com Google troben així:
- Desenvolupament de programari que els sigui útil, sense haver de
dependre de patents d'altres empreses
- Planter de desenvolupadors per a l'empresa
- Planter d'idees per als seus projectes
- Simpaties a la comunitat tècnica i estudiantil

Google aposta per un nou liberalisme de la propietat intel·lectual:
Aprofiten el Copyleft per a unes finalitats que no són la
«privatització» de les eines, sinó l'explotació de les dades.

És com que l'invent guitarra deixa de ser privatiu (doncs com més
guitarristes més música) per a passar a explotar la música que produeix.

A les valls de California el neoliberalisme ha donat un pas fona/mental:
Allò que s'explota és la persona (la seva vida) i no els instruments
d'explotació.
a-GAFA'M fort.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 15/2/21 a les 10:27, Joan Albert ha escrit: