Re: consell: programari de dictat per veu catala

El mes passat vaig estar fent cerca sobre això, i que funcioni amb
GNU/Linux vaig trobar «Verbio ASR» (de verbio punt com), tot i que, fins
on jo sé, no és programari lliure.
A més a més no està pensat com a aplicació d'escriptori sinó com a motor
de transcripció cap a fitxers de text planer.

També estic interessat en trobar aplicacions d'aquest tema, que siguin
programari lliure i que funcionin a GNU/Linux.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 1/2/21 a les 11:08, Àlex ha escrit: