Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

2021-01-27, 19:54 (+0100); Joan Albert escriu:
> Fa temps que tinc curiositat sobre el sector on
> treballem/investiguem/estudiem els integrants d'aquesta llista,
> i saber si allà utilitzem o no la nostra estimada distribució,
> software lliure en general o no és el cas.

Doncs, no, on jo treballo, que és al sector financer, no he vist mai
programari lliure i encara menys ningú que utilitzi GNU/Linux.  En
feines anteriors, tot i utilitzar Windows, podia fer servir programes
com Emacs, R, Python, fins i tot Latex, però en aquesta institució
financera on estic ara funciona tot a través d'un escriptori remot a on
és impossible instal·lar cap programa propi i que funcioni.  Tot està
centrat al voltant del Microsoft Office, i altres programes propietaris.
Els ordinadors centrals són mainframes de IBM que funcionen amb alguna
mena de Unix, tot i que la majoria del personal només hi accedeix a
través de interfície web.