Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Un més a la llista

[casa]
Una mica de tot, fins abans del confinament encara hi havia un windows xp :-D tot i que la meva màquina amb ubuntu
Ara, tinc portàtil "d'empresa" XD (sóc professor de Cicles Formatius d'Informàtica ) i va amb windows

[feina]
M'ha tocat administrar la xarxa d'un Institut que ja s'ha comentat per aquí ;-) i està gairebé tota amb Ubuntu 18.04. L'antic administrador la va deixar així i jo no ho he mogut...La mateixa imatge la planxem a la màquina que planxem sempre funciona, i això és impagable. Bé, ens van donar pel sac uns portàtils amb disc SSD M2, que ja no fan servir /dev/sdX però bé, gairebé tot :-D
Ara hi ha una aula de torres i una de portàtils amb windows (unity, photoshop, adobe...per gent de disseny) i les altres 10 aules amb la mateixa imatge d'ubuntu pseudocongelada.

[proselitisme]
Des de la universitat he anat voltant pels temes de programari lliure amb diversos graus d'implicació en diverses mogudes ... records ;-D però no he estat gaire actiu planxant màquines, tot i que també sóc dels que acostumo a dir que de Windows en sé poca cosa... :-D

Apali, vagi bé el dia ;-)

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *
* simplement executen solucions           *