Re: instalar Debian manualment

> Ho he provat per un ordinador portàtil, i el sistema arrenca però no
> l'entorn gràfic. Apart d'això l'arrencada es queixa de diverses cosetes
> que ara no detallaré.
> He provat a instal·lar la tasca «laptop» i controladors privatius amb el
> firmware-linux però no resol res. També a deshabilitar Wayland del GDM i
> fa igual.
>
> Què més fa el DebianInstaller que em calgui tenir en compte?

Perdona Narcís, però m'he perdut ...   què és el que et falla? què s'ha
de resoldre?

Has dit que el sistema ja t'arrenca bé.    És el fet de que no t'arrenca
en mode gràfic el problema?

Has configurat lightdm o gdm per que t'arrenqui en mode gràfic?

Quan tinc una màquina només amb sistema base i vull sistema gràfic, faig un

   sudo apt install lightdm xfce4

   sudo nano /etc/lightdm/lightdm.conf

       [Seat:*]
       autologin-user=el_meu_usuari