Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Nanit!!

El 27/1/21 a les 19:54, Joan Albert ha escrit:
> Bona tarda,
>
> En primer lloc, perdoneu-me si aquest fil no és adient, i espero que
> algú pugui comentar-ho si és el cas.
>
> Fa temps que tinc curiositat sobre el sector on
> treballem/investiguem/estudiem els integrants d'aquesta llista,
> i saber si allà utilitzem o no la nostra estimada distribució,
> software lliure en general o no és el cas.

D'acord, a veure si en treus 4 números i veiem el què.

[A casa]

5 màquines. Totes Debian stable. Escriptoris Kde (Plasma). La dona
usuària de Debian des de fa temps. Les criatures també i s'estranyen
d'això del Windows que és molt raro. Fanàtics del Supertuxkart.

Hi ha un Windows de la feina com a últim recurs, ja que a vegades es
necessita per presentar un pu.. formulari a l'administració i cal
l'Acrobat. Malauradament encara hi ha alguna administració punyetera.

[Amics i familiars]

No tinc amics des del dia que els hi vaig dir que havien fet algo
"infumable" ;-) Bromes a banda, hi ha de tot. Ja saben de quin peu calço
i vaig tenint adeptes a la causa a poc a poc.

A la ONG que dono suport també Debian Stable.

[A la feina]

Diversos servidors Debian Stable i tot un parc de màquines de laboratori
amb Debian stable. Els meus usuaris fan servir Kde/Gnome. Hi ha de tot.

Penseu que tinc un repo amb un munt de paquets "Backportejats" que fem
servir a les nostres tasques de recerca (robòtica).

A les poques classes que dono l'alumnat fa servir habitualment Ubuntu.

Apa, a fer estadístiques.

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia