Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Hola!

Aprofito per presentar-me, ja que porto temps llegint però és el primer cop que escric. ;)

La meva feina oficial és com a desenvolupador de Apps per Android. L'equip per defecte amb el que es treballa en aquest sector en totes les empreses grans és un portàtil macbook i mac os x. Símplement: és la única plataforma des de la que pots fer servir els sdks oficials tan per Android com per iOS. Així que en mobile, és el que es fa servir.

He estat també en d'altres empreses més petites a on només feien servir macbooks per els desenvolupadors iOS i els Android feiem servir alguna distribució de Linux. Tot i que Android studio es pot fer servir des de windows, l'únic cas on he vist algú fer-lo servir des d'aquesta plataforma va ser en una empresa rusa subcontractada.

Com a feina "no oficial", tinc un projecte mig profesional mig hobby dissenyant tant el hardware com el software per un escaperoom. En aquest cas faig servir el meu portàtl personal amb Debian testing i el cervell de l'escaperoom és un raspberry zero amb raspbian.

Una abraçada! (aixì a lo teletubbie X'D )