Re: [OT] Sector laboral - Us de Debian/Software Lliure

Havia oblidat esmentar que, sempre que em demanen programari
relacionades amb MS-Windows, segueixo aquest ordre fins que ho accepten:

1. Proposo l'alternativa lliure, i ajudo a fer-la servir.
2. Provo a instal·lar-ho a GNU/Linux, amb l'ajuda de PlayOnLinux.
3. Ho instal·lo en una màquina virtual* amb Windows a dins, amb l'ajuda
de Matromu.
4. En l'estrany cas que no sigui viable el programari confinat en una
màquina virtual, proposo la compra d'una llicència «Pro» de Windows i
formatejar, la qual cosa ja tira enrere quasi tothom.

Quan cal instal·lar programari privatiu, o bé l'usuari proporciona el
programari o bé li requereixo que pagui la llicència. Amb això, la
majoria de gent no passa del «nivell 1» i misteriosament se li
flexibilitza la ment per aprendre i adaptar-se.

(*) Per a les màquines virtuals, poso un llançador a l'escriptori que
les fa molt simples de llançar, i també una carpeta compartida via Samba
que li permeti a la usuària transferir qualsevol cosa sense tecnicismes
ni sofisticacions.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 27/1/21 a les 20:13, Narcis Garcia ha escrit: