Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Hola, Joan Albert,

En el meu cas, soc professor de cicles formatius d'un institut (institut obert de catalunya) i tinc assignada part de la coordinació informàtica.

A nivell formatiu procurem utilitzar Debian estable en els exercicis (instal·lació i configuració de servidors).

A nivell "de centre", tenim serveis de la rebotiga (i no tant, cada cop més usats en viu) que funcionen sobre màquines Debian les quals tenen ProxMox dins el qual hi ha d'altres sistemes operatius en funcionament (entre ells també més sistemes Debian).

Salut!
Josep