Re: Cadascú interpreta diferent les paraules FREE, DEBIAN, GNU i LINUX

Hola Joan

> us agraeixo totes les crítiques constructives (...) i us informo
> que encara que *de moment* el projecte segueix comptant només
> amb una persona, que *de moment* sóc només jo, el objectiu
> primer i principal del projecte es manté intacte i us informo
> dels actuals objectius del projecte [...]

Em sap greu que no hagis aconseguit atraure més col·laboradors
per al teu projecte. Crec que a la vista d'això queda força clar
que aquesta llista no seria un bon lloc per buscar-los i per tant
et demanaria que no segueixis insistint més en el tema (potser
tinguis més sort en alguna llista d'usuaris de gambas).

Si quan demanes ajuda i no la reps segueixes insistint amb el
mateix discurs, recalcant que no hi ha ningú s'hi hagi ofert,
crec que no et fas cap favor i que no aconseguiràs engrescar la
gent per col·laborar amb tu.

Per altra banda, tingues en compte que és més fàcil trobar gent
que vulgui col·laborar si estàs obert a rebre qualsevol tipus de
feedback de forma constructiva i si ets breu i clar en explicar
el que esperes aconseguir de les col·laboracions (per exemple,
amb un document de com col·laborar amb el projecte, amb una
llista de coses pendents a fer o defectes per resoldre). Com més
petita i clara sigui la feina a fer, més fàcil serà trobar algú
que la vulgui fer.

Salut i bona sort,
Alex

--