Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

No, perdona Leopold, em vaig descuidar un NO que hauria segut menys
ambigu:

"El contrari tampoc ho seria, però considerar que el missatge de
Leopold peca de mala educació, agressivitat, etc. és rasgar-se els
vestits i, com pots comprovar, en som uns quants que NO ho veiem
així ;-) "

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Thu, 21 Jan 2021 12:38:35 +0100
Leopold Palomo-Avellaneda <leo@alaxarxa.net> va escriure: