Re: [OT] Feedback (era Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?)

Hola Adrià

> Dit això, deixeu-me ressaltar punts que són bàsics: comunicació
> clara i concisa, assertivitat i empatia. I per fer tot això, a
> banda que hi ha tècniques com la del sandvitx (...) es posa
> èmfasi en fer-ho en persona sempre que es pugui, perquè el
> llenguatge corporal és important. És a dir, que un missatge
> escrit sempre tindrà mancances.

No coneixia la tècnica aquesta del sandvitx. Suposo que un repte
important deu ser trobar coses positives perquè estem força més
acostumats a veure només les negatives. Com ho entreneu això?

> Dir "això és una merda" (que ningú ha dit) podríem transformar-
> ho en "Acabo de veure el que has fet i es nota que t'hi ha
> esforçat molt; enhorabona. De totes maneres has pensat en
> canviar X per Y? Potser així seria més fàcil aconseguir
> l'objectiu Z que t'has proposat".

Això m'ha fet recordar el mètode de la comunicació no violenta
d'en Marshall Rosenberg.

Salut i moltes gràcies!
Alex

--