Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Hola Joan

> Però com tot en aquesta vida, no hi ha blanc i negres, i cal
> trobar un punt d'equilibri (mòbil/revisable/evolucionable).

Totalment d'acord.

> El teu punt de vista, Àlex, ens porta a una comunitat puritana,
> poruga, d'autocensura i, a la pràctica, menys operativa i útil.

Jo crec que el meu punt de vista és més aviat gris i en cerca de
l'equilibri, tot i que una mica polaritzat si vols. No vull pas
una comunitat puritana, poruga i autocensurada (perquè la por i
l'autocensura van en els dos sentits, no sé si ho esteu tenint
en compte).

> El contrari tampoc ho seria, però considerar que el missatge de
> Leopold peca de mala educació, agressivitat, etc. és rasgar-se
> els vestits i, com pots comprovar, en som uns quants que no ho
> veiem així ;-)                                          ^^^^

[He afegit el «no» que crec que t'has deixat i pel qual en Leo
preguntava fa un moment.]

Crec que en cap moment he dit que el missatge d'en Leo pequi de
mala educació o agressivitat.

Salut,
Alex

--