Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Joan,

només un aclariment:

El 21/1/21 a les 12:30, Joan ha escrit:
[...]

El contrari tampoc ho seria, però considerar que el missatge de Leopold
peca de mala educació, agressivitat, etc. és rasgar-se els vestits i,
com pots comprovar, en som uns quants que ho veiem així ;-)

Consideres que el meu missatge peca de mala educació, agressivitat, etc ?

És que no em queda clar amb la segona frase.

Leopold

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia