Re: Algú vol col·laborar en aquest projecte?

Hola Leo

> Em sap greu respondre't a la llista

Cap problema.

> No estic d'acord amb aquesta flaire de "buenisme" que es desprèn
> del teu correu.

No acabo de copsar ben bé el que vols dir. Si ho prefereixes,
ho podem parlar en privat, però potser val la pena compartir-ho
amb la resta de la llista.

> Un ha de poder acceptar les crítiques, és part de la vida. Tots
> comentem errors, jo el primer. Jo faig correus "infumables",
> codi "infumable" i altres coses que quan les torno a mirar dic
> "mare meva". I no passa res, s'arregla i punt.

Jo no m'atreveixo dir a algú què ha de fer amb la seva vida sense
conèixer-lo en persona si no m'ho ha demanat, menys encara en una
llista de Debian.

Em sembla entendre que vols dir que la pell dura té alguna mena
de transitivitat i que, si tu la tens, aleshores la resta de gent
també l'ha de tenir. No hi estic d'acord, la teva experiència no
es pot traslladar a altres persones tan fàcilment.

> Tu portes molts anys en temes de programari lliure i saps la
> importància de la difusió, de documentar bé, de ser polit, de
> publicar el teu codi en una plataforma i no una altre, o en
> totes, de l'idioma, de la interfície d'usuari, etc. Per tant,
> crec que ja saps el que jo vull dir.

Sí, ja sé el que vols dir.

> Què us està passant? La pandèmia us ha narcotitzat?

M'agradaria pensar que aquesta expressió és un reflex de la teva
frustració per no haver rebut més suport als comentaris que li
feies al Joan. Crec que així no aconseguiràs gaire més suport i
novament em sembla poc empàtic i respectuós cap a la situació
personal dels membres d'aquesta llista.

> No puc entendre que, de tot l'anàlisi que faig i les propostes,
> el que hi ha generat més línies ha estat la crítica i el to
> (opinable evidentment), però a excepció de l'Àlex, que n'ha fet
> algun per sobre, cap de vosaltres, CAP plantejat res, ni
> proposat res a nivell tècnic del que dic:

Curiosament ara et trobes com en Joan i no s'estan complint
les teves expectatives. Els temes que proposes són interessants
de debatre, potser en un fil a banda per no vincular-nos a la
petició d'en Joan. Fins i tot podríem treballar-los en forma
de píndola sobre com iniciar un projecte per a Debian.

> Realment voleu una societat que no accepti la crítica? S'ha de
> protegir tant a la gent els frustraríem i ai pobrets?

Posa't en el lloc d'una persona que tingui tendència a la
depressió (n'hi ha unes quantes a Debian), o que rebi crítiques
constants per part de tothom pel fet de ser com és. Espero que
tinguis la sort de no haver viscut cap situació d'aquestes,
però tingues en compte que no tothom té aquest privilegi i els
comentaris com aquests són molt dolorosos.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀